Weboldal készítés menete

Így készül a weboldala a Webnorthbridge-nél:

A sikeres együttműködés, és a legjobb végeredmény érdekében a weboldal készítést, a honlapfelújítást mindig több, egymást követő és támogató lépésre bontjuk. Most Önnek is bepillantást engedünk abba, hogy hogyan is dolgozunk mi.

  • Első lépés: a weboldal készítés előtti kérdések

Amikor megkeres bennünket, számos dolgot megkérdezünk öntől. Hasonló kérdésekre számíthat, mint:

Mi az oldallal a célja? Milyen termékeket, szolgáltatásokat ölel fel a vállalkozása? Milyen tevékenységet folytat? Vállalkozó, vagy egy szervezetet képvisel, esetleg hobbi oldalt készítene? Milyen gyakran tervezi frissíteni a weboldalát? Milyen konkrét elképzelései vannak a webes megjelenésével kapcsolatban? Van már domain neve és tárhelye? Természetesen ennél több kérdést teszünk fel, de a fentiek biztosan minden alkalommal felmerülnek.

  • Második lépés: weblap-szerkezet, design elkészítése

Első körben egy vázlatot építünk fel, amely alapján könnyen meghatározható a weblap szerkezete. Ilyenkor Ön már azt is láthatja, hogy hány aloldalra, milyen tartalomra (szövegek, képek) lesz szüksége. Ezután kidolgozzuk az egységes (az Ön által meghatározott irányvonalak mentén) arculatot. Természetesen, ha a cége/vállalkozása már jól bejáratott arculattal rendelkezik, akkor azt a honlap is tükrözni fogja.

  • Harmadik lépés: a tartalmi elemek beépítése

A weboldal készítéshez mi értünk, viszont a vállalkozását, a termékeit, a szolgáltatásait, a saját tevékenységi köreit, céljait, elképzeléseit Önnél jobban senki sem ismeri. Ezért a megfelelő képek kiválasztásához, tartalmi elemekhez, menüpontok kiötléséhez Önre is szükség van.

Amennyiben nem szeretné az idejét asztal felett könyökölve tanácstalanul eltölteni, hanem inkább olyan dolgokkal foglalkozna, amelyben Ön a legjobb, akkor vegye igénybe profi szövegíró szolgáltatásunkat tartalmának létrehozásához. A keresőmotorok ma már kivételes jelentőséget tulajdonítanak a rendszeres és értékes tartalmaknak. Ám igazán értékes, releváns, és kulcsszavakkal beágyazott jó szöveget tapasztalt szövegíró tud alkotni. Azt mindig tartsa szem előtt, hogy az elkészült anyag annál jobb, minél több információval látja el a szövegírót.

  • Negyedik lépés: domain, tárhely véglegesítése

Azért, hogy a munkafolyamatok szinkronban haladjanak, véglegesítjük a domain név regisztrációt, és a kívánt tárhelyet is megrendeljük. Ami minden esetben az Ön saját nevére vagy cégnevére lesz bejegyezve. Lassan a honlapkészítés is a végéhez közeledik, hiszen a weboldalt, kiegészítve a tartalmi elemekkel (hírek, események, termékek, ajánlatok, reklámok, hírlevél feliratkozás, képek…) feltöltjük a megfelelő helyre. Ilyenkor Ön már az otthona kényelméből is figyelemmel követheti új honlapjának épülését, szépülését, véglegesítését.

  • Ötödik lépés: a weboldal tesztelése

Egy honlapot sem adunk át komoly tesztelés nélkül. A weblap készítés egy nagyon komoly, szerteágazó és összetett munkafolyamat, amelybe a legnagyobb gondosság ellenére is besúszhatnak hibák. Ezért ennek felderítésére, és kijavítására egy úgynevezett tesztelési fázist építettünk a rendszerbe.

  • Hatodik lépés: Statisztikai rendszer finomhangolása

A weblapja a megadott domain címen már elérhető, a tárhely megbízhatóan dolgozik mögötte, azaz az oldala megnyílhat a látogatók előtt. Ebben a fázisban telepítjük és finom hangoljuk a weblap látogatottságát monitorozó (pl.: hogy milyen kulcsszavakban erős az oldal) statisztikai rendszert. Általa nagyon pontos képet kapunk. Ezek az információk nem csak tájékoztatásra jók, hanem az Ön marketing-stratégiáját is megalapozhatják. Akkor kezdhetünk a weblap készítést?

  • További néhány, Önt segítő hasznos tanács:

  • A domain név kiválasztására szánjon elegendő időt. Ne a hasára üssön, hanem próbáljon olyan címet kitalálni, amely fémjelzi a cégét, a tevékenységét, a céljait. Érdemes körülnézni a versenytársak háza táján is.
  • Gondolja alaposan végig, hogy milyen tartalmakat szeretne az oldalra, és az alapján határozza meg a kívánt tárhely méretét. Érdemes mindig egyel nagyobb csomagot választani, mint amilyenre szüksége lehet. Mert így biztosan nem fut ki a megabájtokból később sem.
  • Üljön le, vegyen elő egy ceruzát, és írja össze az összes Önnek fontos kulcsszót. Majd menjen fel a konkurencia oldalára, és nézze meg, hogy ők milyen kulcsszavakra építik fel a stratégiájukat.
  • A kevesebb néha több. Az emberek nem a csili-vili megoldásokat, hanem a modern, átlátható, a maga egyszerűségében mutatós, de nagyon könnyen kezelhető weblapokat szeretik. Soha ne áldozza ezt fel a külcsín oltárán!

 



Kérdése van még, nem tudja pontosan mi önnek a legjobb választás?
Vegye föl velünk a kapcsolatot!
Részletes és pontos árajánlatot az Ön által felvázolt weblap karbantartási igények részletes áttanulmányozása után tudunk adni.